

Stycznik mocy posiadający pary styków NO i NC, stosowany do sterowania silnikami oraz obciążeń rezystancyjnych
Cena
Stycznik mocy z serii TeSys D
Znamionowy prąd łączeniowy | 65 A |
Napięcie sterujące | 24 V DC |
Moc silnika |
18,5 kW w 220/230 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3) 30 kW w 380/400 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3) 37 kW w 500 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3) 37 kW w 660/690 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3) 11 kW w 400 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-4) 18,5 kW w 220/230 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3e) 30 kW w 380/400 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3e) 37 kW w 500 V prąd przemienny 50/60 Hz(AC-3e) 37 kW w 660/690 V prąd przemienny 50/60 Hz (AC-3e) |
Kategoria przepięciowa | III |
Irms znamionowy prąd załączany |
1000 A przy 440 V dla obwodu zasilającego zgodnie z IEC 60947 140 A prąd przemienny dla obwodu sygnalizacyjnego zgodnie z IEC 60947-5-1 250 A prąd stały dla obwodu sygnalizacyjnego zgodnie z IEC 60947-5-1 |
Znamionowy prąd krótkotrwały wytrzymany |
110 A przy <40 °C - 10min dla obwodu zasilającego 260 A przy <40 °C - 1min dla obwodu zasilającego 520 A przy <40 °C - 10s dla obwodu zasilającego 900 A przy <40 °C - 1s dla obwodu zasilającego 100 A - 1s dla obwodu sygnalizacyjnego 120 A - 500ms dla obwodu sygnalizacyjnego 140 A - 100ms dla obwodu sygnalizacyjnego |
Trwałość elektryczna |
0,5 Mcykli przy 80 A AC-1 Ue<=440V 1,45 Mcykli przy 65 A AC-3 Ue<=440V 1,45 Mcykli przy 65 A AC-3e Ue<=440V |
Trwałość mechaniczna | 10 Mcykli |
Wielkość | 122 x 55 x 120 mm |
Masa | 0,935 kg |
Teperatura otoczenia | od -40°C do 60°C |
Normy |
CSA C22.2 Nr 14 EN 60947-4-1 EN 60947-5-1 IEC 60947-4-1 IEC 60947-5-1 UL 508 IEC 60335-1 |
Certyfikaty |
CSA UL GOST CCC |
Wysłałeś poprawnie opinię. Wkrótce komentarz zostanie opublikowany. Dziękujemy!
serwer 1x RS-232/422/485 na Ethernet 10/100Mbps
Kontroler ruchu DMC-3x01 - pojedynczy napęd serwo dla serwomotorów lub silników krokowych.
Moduł 2 AI, 16 bitów
Moduł typu box dla paneli HMI Harmony GTU
Stycznik mocy posiadający pary styków NO i NC, stosowany do sterowania silnikami oraz obciążeń rezystancyjnych