GV2ME106 wyłącznik silnikowy z zaciskiem śrubowym 4 - 6,3 A
Termomagnetyczny wyłącznik silnikowy, z możliwością ręcznej regulacji pracy silnika
Cena
Wyłącznik silnikowy, termomagnetyczny, z możliwością ręcznego sterowania pracą silnika. Zaciski śrubowe
- Parametry podstawowe
Typ wyłącznika | Termomagnetyczny |
Prąd znamionowy | 6,3 A |
Zakres regulacji zabezpieczenia termicznego | od 4 do 6,3 A |
Moc silnika |
2,2 kW w 400/415 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz 3 kW w 500 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz |
Częstotliwość sieciowa | 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-4-1 |
- Parametry uzupełniające
Typ sterowania | Przycisk |
Zdolność wyłączania |
100 kA Icu w 230/240 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 100 kA Icu w 400/415 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 50 kA Icu w 440 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 50 kA Icu w 500 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 3 kA Icu w 690 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 |
Maksymalny prąd wyłączalny eksploatacyjny |
75 % w 690 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 100 % w 500 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 100 % w 230/240 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 100 % w 440 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 100 % w 400/415 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 |
Znamionowe napięcie łączeniowe | 690 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 |
Znamionowe napięcie izolacji | 690 V prąd przemienny (AC) 50/60 Hz zgodnie z IEC 60947-2 |
Strata mocy na biegun | 2,5 W |
Trwałość |
100000 cykli 100000 cykli dla AC-3 w 440 V |
Masymalna częstotliwość załączeń | 25 cykli/h |
- Parametry fizyczne
Wielkość | 45 x 89 x 78,5 mm |
Masa | 0,26 kg |
- Środowisko pracy
Teperatura otoczenia | od -20°C do 60°C |
Stopień ochrony IP | IP20 zgodnie z IEC 60529 |
Normy |
EN/IEC 60947-2 EN/IEC 60947-4-1 CSA C22.2 No 60947-4-1 UL 60947-4-1 |
Certyfikaty |
IECEE CB Scheme UL CSA CCC EAC ATEX BV LROS (Lloyds register of shipping) DNV-GL RINA UKCA |